Terugblik Goud uit Groningen
19 februari 2026Afgelopen donderdag 12 februari vond Goud uit Groningen plaats: hét jaarlijkse lobby- en netwerkevenement georganiseerd vanuit de provincie Groningen. Trudy Oldenhuis-Zijlstra, huisarts en onze bestuursvoorzitter, en Femke Boomsma, onze bestuurssecretaris, waren er vanuit DokNoord bij. Hoe kijkt Trudy op deze dag terug? Een korte terugblik! Lees meer